Indholdet på denne side henvender sig primært til privatpersoner eller virksomheder, som har en interesse i PR og markedsføring samt kommunikation. På siden finder man således indhold, der forklarer hvad public relations er, og hvilken effekt negativ omtale kan have for en given virksomhed. Derudover kan man finde indlæg, som forklarer vigtigheden af virksomhedens hjemmeside, der fungerer som virksomhedens ansigt udadtil på internettet. Der vil blandt andet blive fortalt, hvordan man optimerer denne til at skabe et positivt førstehåndstryk, hvilket har en stor betydning, når en kunde skal vælge en leverandør af en bestemt vare, blandt flere forskellige forhandlere.

Da kommunikation er et centralt begreb, vil der ligeledes kunne findes et indlæg, som beskriver, hvad kommunikation egentlig er, og hvordan det bruges i dagligdagen i forskellige sammenhænge, og ikke mindst vigtigheden af effektiv kommunikation. Der vil her skelnes mellem mundtlig kommunikation og kommunikation på skrift, da der er forskellige spilleregler der gør sig gældende.

Slutteligt vil der kunne findes indlæg, der beskriver hvordan en virksomhed kan markedsføre sig selv på internettet. I den forbindelse er der ligeledes fokus på, hvilke rolle uafhængige journalister kan spille i virksomhedernes markedsføring. I forbindelse med markedsføring vil man kunne finde gode råd til, hvordan man bedst fører markedsføring på de forskellige platforme som er tilgængelige. Her tænkes der blandt andet på de sociale medier, men der er ligeledes fokus på søgemaskineoptimering, der også forkortes SEO, der handler om at finde de rette kanaler at føre markedsføring på, alt efter hvem kunden er, hvad kundens behov er, og hvad det er som man ønsker at sælge.